C while for..for....for

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Leden 27 15:33:58 CET 2023

On 27.01.2023 15:07, Jan Waclawek wrote:
> Uz sa opakujem, ale volba riesenia je dana okolnostami, takze podla mna nie
> je vhodne urcovat nejake poradie, nieto este kategoricky prehlasit ze
> "toto je najlepsie riesenie".

Ale to plati obecne, pro volby postupu, nastroju apod.

V kazdem pripade pravidla (sety pravidel) jako MISRA je dobre znat a
uplatnovat. Tim, ze "znat" znamena chapat, proc ono pravidlo existuje a
cemu ma branit. A az pak by clovek mel (s rozmyslem) porusovat.

Samozrejme, na takove to domaci zvykani, tam je nekdy to nejjednodussi
reseni i za cenu poruseni techto pravidel, ale pro kod, ktery jde ven,
tam by aspon minimalni hygiena mela byt vyzadovana.
A stojim si za tim, ze 11 vnoreni je spatne ze vsech moznych pohledu ;-)

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>