C while for..for....for

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 27 14:07:06 CET 2023

Tohle je taky pěkné řešení, není tak přímočaré jako vnořené cykly, ale
jinak přehledné. Taky bych při použití za while(1){ doplnil // koment že
je to místo for-for-for...
A já osobně bych pravděpodobně volil svou oblíbenou formulaci if (++i <
... i=0;
Ale i++; if (i < ... i=0; je taky dobré

Obecně, break a continue jsou prostě příkazy, které z 99,9 % nahradí
goto a to způsobem, který nevypadá jako umělá snaha o nahrazení za
každou cenu:-)

PH