C while for..for....for

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Leden 27 11:01:31 CET 2023

Po pravdě, tohle řešení by mě docela zajímalo.

V tom konkrétním případě použití hrubé síly program doběhne za vteřinu (prohledává se stěží milión kombinací) a psal jsem ho pět minut, ale třeba by se to někde hodilo.

Aleš Procháska

Mrazík