C while for..for....for

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Leden 27 00:17:33 CET 2023

Zavisi aj od toho, aka dlha je funkcia, ktora o.i. obsahuje tie
prehladavacie cykly. Ak nie je velmi prerastena, tak ok. Ake je ale sama
dost dlha, je vhodne ucelene funkcnosti z nej vyclenit do samostatnych
funkcii a tym zlepsit prehladnost tej povodnej funkcie. To vyhladavanie
je krasny priklad ucelenej funkcnosti. Nejde len o znovupouzitie, ze
povedzme toto nikde inde v kode nepouzijete, ale aj o prehladnost.

Realne mame vo firme kod, v ktorom som mal nieco dorobit. Boli tam
funkcie vysoke ako 10 poschodovy panelak. To nekecam. Zdrojak o 22000
riadkoch a v nom len 3 funkcie. Ak dobre pocitam, na mojom monitore ma
riadok kodu vysku cca 4mm, to je 88m na cely zdrojak, t.j. priemerne 29m
na jednu funkciu. A taka je cca vyska 10-poschodoveho panelaku.
V takej funkcii sa vyznat... switche s X case-ami, v case-och dalsie
switche s dalsimi case-ami.. v nich for-y, if-y... A nevyclenili nic z
toho do funkcii a nevyclenili. Nastastie som sa tej ulohy rychlo zbavil.

miro