C while for..for....for

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Čtvrtek Leden 26 22:33:53 CET 2023

Vůbec bych se toho nebál, goto může být naopak nejčistší řešení takové situace. Když ve vnořených cyklech něco prohledávám a zajímá mě první nalezený, goto je úplně v pořádku. Hejno funkcí udělaných jen proto, abych nepoužil goto, může věc jen zatemnit. Z hlediska strukturování programu je to taky ok, třeba Ada má konstrukci exit jméno when podmínka kde jméno je volitelné pojmenování cyklu a při tom je považovaná za formálně dosti sešněrovaný jazyk.

Aleš Procháska

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Miroslav Draxal
Sent: Thursday, 26 January, 2023 21:22
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: C while for..for....for

Zdravím ve spolek.
Triviální věc, ale potrápí. Jak se to správně řeší:
Mějme takovouhle konstrukci.

while(1){
               for(...){
                                             if(...) goto Tady; // jak správně vyskočit až na Tady????
                              }
               }
}
Tady:

Nebo je na to nějaký fígl bez goto?
Nic mě nenapadá a přemýšlím nad tím už roky, nikde ve vzorových příkladech jsem nic nezahlédl.
Goto prý nepoužívat.

Hezký večer..Míra