vlozka v zasuvke predzovacky

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Leden 26 15:44:57 CET 2023

Jen tak z legrace. Dnes jsem byl také u Krupa v Praze Na Dolinách 33.
Když už jsem jel metrem přes Pražského povstání od doktora.
Nakoupil pár drobností a pokecal se zaměstnanci jak jsem ještě v 90 létech
chodil nakupovat k panu Krupkovi do 4 patra když začínal.
Hezkou firmu vybudoval. Klobouk dolů.
Jinak v tom 4 patře bude bydlet jeho mladší syn a zrovna makají na
rekonstrukci.
A snad už tam mají výtah ale to nevím.
Vedle bývala detektivní agentura IZROS a těm jsem někdy v 91 roce
dodával vysílačky.
To ještě na sebe a pak chvíli s firmou Allamat, možná někteří znáte.
Kamarád do toho šel po hlavě a já šel jinou cestou. Firmu už před léty
prodal.
To logo Allamat dělal další kamarád, takový světoběžník, momentálně opět
v USA.
V 98 jsem mu tam byl na svatbě.
Omlouvám se za vzpomínky, nějak mi to nedalo.
Jindra Polívka