lasery po roce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 26 12:04:18 CET 2023

Tak opravdu. Ty silnější lasery skutečně mají ten Threshold celkem nízko,
takže by se daly řídit i v celkem dost velkém rozsahu analogově.
Díval jsem se, že čím je laser silnější, tím je ta část, využitelná
analogově, větší.
Tak by to skoro stálo zato si tam nějakou analogovou regulaci dodělat.
Takže díky za informaci.

Ty silné lasery už bohužel prakticky nikdy nemají tu monitorovací fotodiodu.
U malých laserů (desítky a stovky mW) je prakticky vždy, u těch
výkonových (watty) už nejsou.

PL