zaseknuta snorka v pracke

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Leden 26 07:52:34 CET 2023

Zdravim

obnovujem toto vlakno, lebo sa to posunulo. Pracka zacala hucat, hlavne
pri odstredovani, reku asi lozisko. Tie som menil asi tak 2 roky dozadu.
Rozobral som pracku, uchometricky aj okometricky (bolo zatecene)
zhodnotil, ktore to huci, objednal a predvcerom vymenil.

Po vytiahnuti plastoveho puzdra s loziskom som cistil bordel za tym a
vytiahol snurku z topanok so zatavenym kuskom plastoveho zavitu z toho
puzdra.

Tak pre buducnost keby mal niekto taky problem, tak uz viem, ze sa da ta
snurka vytiahnut cez loziskovu dieru. Keby som to rozobral hned vtedy,
mohol som usetrit 16 eur za lozisko + pracu.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.