lasery po roce

Ota Herm ota na herm.cz
Středa Leden 25 17:52:53 CET 2023

Zatím jsem toho řezal málo, ale ten sololit kolem řezu generuje hnusnou
lepivou měkkou hmotu, takovou spálenou pryskyřici. Předpokládám, že se to
při řezu odpaří, a pak někde příležitostně zkondenzuje. Hadici mám dlouhou
6m, předpokládám, že pokud se do té hadice tohle vůbec dostane, tak bude
mít dost příležitosti se zachytit na stěnách a ven se prakticky nedostat.
Ota