lasery po roce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 25 17:52:56 CET 2023

A to se usadí i v trubce s rychlým prouděním?
Mně se neusazuje nic. Nebo jsem si toho nevšiml.
Zkusím se na to víc zaměřit.
Já ale prakticky jenom řežu. Nějaké plošné gravírování nedělám.
A pokud je šířka řezu nějakého 0.1mm, tak toho spáleného materiálu je
velmi málo.
Takže za celou dosavadní životnost laseru jsem možná spálil tak
ekvivalent jednoho nebo maximálně dvou listů papíru A4.

PL