USB serial logger

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Leden 24 17:00:52 CET 2023

Použít přímo Rx a Tx piny bude cesta mnohonásobně jednodušší, než hledat USB Host.
Mimochodem - nemyslím si, že by ba ESP32 bylo OTG. Tam je prostě samostatný USB/serial převodník a to je vše ne?

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Půhoný <konference na puhy.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 24. 1. 2023 16:37:45
Předmět: Re: USB serial logger
Pro začátek by asi stačilo to připájet na RX/TX piny a obejít tak to USB. Už to nebude tak elegantní, ale asi by mi to stačilo. Původní myšlenka byla k tomu přes OTG kabel připojit druhou ESP32 která bude logovat ... skoro bych čekal, že se něco takového bude i vyrábět, ale nic jsem nenašel.

Bohužel

https://github.com/arcao/Syslog použít nemohu, protože tam potřebuji především ty kernel panic message a podobné kritické hlášky, které předpokládám do toho UDP neprolezou. Je to prostě na takovéto odchytávání chyb v různých verzích, kdy se to zařízení jednou za 3 dny restartuje a já potřebuji vědět proč. Jestli to je sw nebo hw chyba + nějaký výpis a stacktrace k tomu. To předpokládám leze jen na ten hw serial.

Když to je na stole, tak se to samozřejmě neprojeví v rozumném čase aby to šlo odchytávat do serial monitoru na PC.

Díky,

HP