USB serial logger

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Leden 24 16:36:57 CET 2023

Pro začátek by asi stačilo to připájet na RX/TX piny a obejít tak to USB.
Už to nebude tak elegantní, ale asi by mi to stačilo. Původní myšlenka byla
k tomu přes OTG kabel připojit druhou ESP32 která bude logovat ... skoro
bych čekal, že se něco takového bude i vyrábět, ale nic jsem nenašel.

Bohužel  https://github.com/arcao/Syslog použít nemohu, protože tam
potřebuji především ty kernel panic message a podobné kritické hlášky,
které předpokládám do toho UDP neprolezou. Je to prostě na takovéto
odchytávání chyb v různých verzích, kdy se to zařízení jednou za 3 dny
restartuje a já potřebuji vědět proč. Jestli to je sw nebo hw chyba +
nějaký výpis a stacktrace k tomu. To předpokládám leze jen na ten hw
serial.

Když to je na stole, tak se to samozřejmě neprojeví v rozumném čase aby to
šlo odchytávat do serial monitoru na PC.

Díky,

HP