Lazarus - jak prilinkovat font?

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Leden 23 23:09:14 CET 2023

Jj, to je ono. Mají to dokonce ještě čistěji udělané i s odstraněním fontu po použití, aby v systému nezůstal bordel, sám bych to asi moc neřešil a nechal ho tam pro příště :-)

Aleš Procháska

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Monday, 23 January, 2023 22:35
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Lazarus - jak prilinkovat font?

Tohle pro mne byla lehce pokročilá španělština. Původně jsem doufal, že se to řeší nějak lidsky (tak nějak jako zakliknutím "přilinkuj všechny použité resources"), když jsem trochu vystřízlivěl z překvapení, tak jsem si říkal, že to určitě někdo řešil nějakou knihovnou... no taky nic. A když jsem začal zkoumat, co jste mi to vlastně poslal (jo, o API něco tuším), tak na mne vykouklo prakticky identické řešení "plug and pray" :)
https://forum.lazarus.freepascal.org/index.php/topic,21032.msg224650.html#msg224650

Blbý je, že se to na mašině, na které to člověk píše, blbě prověřuje, když tam ten font nainstalovanej je, ale to se uvidí, až to začnu stěhovat po okolí.

Díky, tohle asi je ta cesta.

Pavel Kutina