Lazarus - jak prilinkovat font?

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Leden 23 21:20:22 CET 2023

Když se ten font nějak dostane do dat toho programu, tak by to mělo jít udělat přes API funkcí AddFontMemResourceEx. Asi to nebude definované v knihovně, ale to se dá zařídit ve stylu
function AddFontMemResourceEx  ( ... ); external 'kernel32' name ' AddFontMemResourceEx ';

Aleš Procháska

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Monday, 23 January, 2023 20:55
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Lazarus - jak prilinkovat font?

Zdravim,

potrebuju si tu polepit nejakou utilitku a rad bych v ni vyuzil dost specificky font.

Je nejaka cesta, jak ten font prilinkovat k vysledne aplikaci tak, aby ho mohla vyuzit, kdekoli ji spustim? V Delphi to pry jde pres WinAPI, ale Lazarus to nejak neumi, co jsem tak vycetl, a moje pokusy nevedou k cili.

Mate nekdo nejaky postup?

Diky.

Pavel Kutina