Re: OT Nemrznoucí hydroponická kapalina

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Leden 22 12:29:02 CET 2023

Míval jsem na terase venkovní akvárium s rybkami našich vod, na zimu
jsem je přesouval pod okno co nejblíže ke zdi. Tam mám uvnitř radiátor,
z venku jsem dal polystyrenový obklad. V akváriu bylo v provozu malé
cirkulační čerpadlo, nikdy to nezamrzlo, teplota se držela mezi 4 - 8°C.
Druhá možnost, co mě napadá, je zapuštění části vodní nádoby pod úroveň
země. Samozřejmě pokud je to vůbec možné.
VN