Re: OT Nemrznoucí hydroponická kapalina

balu balu na k-net.fr
Neděle Leden 22 11:01:46 CET 2023

cojaviem... mam oleandre, buganvilie a 9 druhov citrusov. Vsetky pisu,
ze zvladnu miernu zimu (okrem niektorych citrusov). Ale aj v miernom
mraze omrznu tensie vetvy a rastliny sa z toho potom dalsiu sezonu
spamatavaju. Potom velmi neprosperuju, lebo kazdu sezonu sa musia
zotavovat. Aj ked sa ti podari rastlinu na zimu zabalit, tak stale
zvyknu omrznut vetvy, ku ktorym prilieha obal.

Takze okrem oleandrov, ktore nechavam vonku vsetko poctivo zimujem a
rastlinam sa krasne dari. Nemrznucu zalievku potom netreba :-) Zisti si
odolnost kym stravis niekolko rokov pestovanim a budes velmi frustrovany
z vysledku.

b.