jak na hodiny

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Leden 22 08:30:09 CET 2023

Mě se naopak myšlenka pana Anděl líbí. Mám to podobně. Ale není to až
tak jednoduché. Ta úspora s invertorem je spíš větší, ale mám jej teprve
půl zimy. Ale je to znát i když taské mám podlahovku. Pro toho, kdo má
radiátory bude úspora ještě mnohem větší, zvlášť pokud má čerpadlo
přídavný expanzní ventil a ekonomizer.

Martin Záruba