RE: Umělá inteligence

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Leden 21 17:03:09 CET 2023

Můj syn ten bod 2 (Julia) komentuje, že pokud tě umělá inteligence dokázala ošálit tak, že sis myslel, jak je to velmi dobré, a věřil jsi tomu výstupu až do té doby, dokud jsi ho opravdu prakticky nevyzkoušel, tak že by to naopak považoval za značný úspěch.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Friday, January 20, 2023 11:32 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Umělá inteligence

Zdravím

Zkoušel jsem to dvakrát na dva diametrálně jiné úkoly.

1) zkusil jsem jestli mi vyhledá informace, které jsou sice v mapách, ale standardně je nelze hledat, strojově třídit.
Nula bodů. Poradil mi zcela obecně jak to udělat ručně a ještě špatně.

2) nechal jsem si poradit, jak vyřešit problém v jazyce julia.
Na první pohled úžasné odpovědi, ale jak jsem to začal zkoušet aplikovat, zjistil jsem že to nefunguje. Když jsem do toho dál šťoural a přinášel chybové hlášky a popisoval co se děje špatně, začal se za chvíli točit v kruhu a znovu mi nabízet to co už jsme vyzkoušeli a stálo za prd.
Čtyři mínus slabší.

Je to celý úžasný, že to se mnou komunikuje, rozumí mi anglicky i česky, ale spolehnout se na ty informace nejde.

V obou případech jsem od toho po několika hodinách odcházel zklamaný.
Ale s odstupem času musím zopakovat že to je úžasný jak to funguje.
Jen to pro mě užitečný není. Zatím

JL