Re: Umělá inteligence

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pátek Leden 20 23:31:59 CET 2023

Zdravím

Zkoušel jsem to dvakrát na dva diametrálně jiné úkoly.

1) zkusil jsem jestli mi vyhledá informace, které jsou sice v mapách,
ale standardně je nelze hledat, strojově třídit.
Nula bodů. Poradil mi zcela obecně jak to udělat ručně a ještě špatně.

2) nechal jsem si poradit, jak vyřešit problém v jazyce julia.
Na první pohled úžasné odpovědi, ale jak jsem to začal zkoušet
aplikovat, zjistil jsem že to nefunguje. Když jsem do toho dál šťoural a
přinášel chybové hlášky a popisoval co se děje špatně, začal se za
chvíli točit v kruhu a znovu mi nabízet to co už jsme vyzkoušeli a stálo
za prd.
Čtyři mínus slabší.

Je to celý úžasný, že to se mnou komunikuje, rozumí mi anglicky i česky,
ale spolehnout se na ty informace nejde.

V obou případech jsem od toho po několika hodinách odcházel zklamaný.
Ale s odstupem času musím zopakovat že to je úžasný jak to funguje.
Jen to pro mě užitečný není. Zatím

JL