PIC32MK HW I2C zahada v rychlosti cteni

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Leden 20 22:58:18 CET 2023

Odkaz je zde

https://cz.mouser.com/datasheet/2/268/PIC32MK_GPK_MCM_with_CAN_FD_Family_DataSheet_DS600-1989932.pdf

Vychazim z knihovny Harmony Plib, jejich driver prikladam, ma 9kB tak
snad to nebude nikomu vadit.

Jeste dalsi chybku , kterou jsem nasel, nechce mi to generovat restart
v read funkci. Nastavuji bit RSEn na 1 a cekam az se zmeni na 0.

Musim to resit stop start v HW I2C, to funguje. Napadlo me , ze to muze
byt tou chybejici  restart sekvenci, ale ani ten se mi nedari vygenerovat.

Na analyzatoru po RSEN=1 jdou SCK a SDA do log0 a uvolni je az STOP.

V mem SW driveru to funguje bez problemu. Nacitani je rychle i ten
restart funguje a ze slave se nacitaji hodnoty.

Libor