jak na hodiny

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Leden 20 21:18:32 CET 2023

Suhlas. V kupelke mame z lidla digitalne vodotesne hodiny na policke.
Baterky su tam 3 gombikove, raz za rok vymena skrutkovacom. Ok, pri zmene
casu posun o hodinu. Neriesim zavislost od nicoho ineho. Xkrat boli
osprchovane, nevadi.

Nastenne z lidla, DCF77, na tuzkovku mam v garazi darom od brata. Kupil si
ich do bytu, ale vadilo mu silne tikanie. To sa mi v garazi strati :-)

miro

Používateľ Petr Labaj <labaj na volny.cz> piatok 20. januára 2023 napísal: