jak na hodiny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 20 18:35:05 CET 2023

Ano, nezobrazovat vteřiny. Na to se e-paper moc nehodí. Jen dvě číslice
HH:MM a možná pod tím ještě datum.

Normální hodiny v baráku (ikea za 49,-) se za půl roku (změna
letní/zimní) rozejdou tak do minuty a to mi nestojí za zlepšování. Pokud
se ty moje rozejdou také o tolik, jsem v pohodě.

Použití ESP zní strašně cool, ale pokaždé se na konci dne ukáže, že i v
tom nejhlubším spánku mají na sobě něco, co jim zvětšuje spotřebu.
(oblíbené téma ne chiptronu, například:
https://chiptron.cz/news.php?readmore=1417 ).
Proto se mi zdá, že pokud to má za něco stát, tak abych šel cestou
vlastního designu.

Nebo někdo znáte něco, co má opravdu nízkou spotřebu jako celek?