Kabel USB-C delky 12 metru

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Leden 18 12:26:06 CET 2023

USB 3 jen 3 metry, USB 2 max. 5 metrů, USB 1 jen 3 metry. Takhle nějak to je, ne?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Wednesday, January 18, 2023 12:14 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Kabel USB-C delky 12 metru

Jak je to vůbec s USB3? Je tam taky nějaké podobné omezení jako u USB1 a 2?
V těch nižších verzích byl myslím problém s délkou udělán nějak skoro uměle, ne?
Nějakým velmi přísným požadavkem na zpoždění něčeho proti něčemu.
Tedy že to není dáno elektrickými parametry toho přenosu. Nakonec je to diferenciální přenos, který se i na větší vzdálenosti i na vyšší rychlosti používá i jinde.

Třeba mě trochu poučí někdo problematiky znalý. A to vůbec nechci ukazovat na někoho prstem, třena na pana weka, že. ;-)

Kdyby ano, tak děkuji pěkně předem.

PL