Kabel USB-C delky 12 metru

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Středa Leden 18 11:49:19 CET 2023

Dobrý den, byl jsem přizván k řešení obdobného problému, nastudoval jsem
si problematiku, mluvil dokonce s osobou zvoucí se "AV architekt" a
výstupem bylo zakoupení zařízení BENQ InstaShow.

Nebylo to zas tak levné, ale fakt to funguje se všema jabkama, linuxem,
okenicemi, nikdo nezakopává o kabely, což u kabelového (HDMI) řešení byl
ten problém. (protože si strhnete notebook ze stolu).

Jinak než jsme se dostali k tomuto, používali jsme převodník iTec usb-C
→ HDMI, a pak dlouhý HDMI kabel. (HDMI může být dlouhé dost. plnotučné
USB-C ne)

tak třeba pomůže

JD