OT: dotaz na instalatery. pripojeni Al-PEX 16mm za vnejsi prumer, udrzeni max. prutoku ?

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Leden 18 10:00:46 CET 2023

Bohužel nic takového není. I lisovací přechodka je na tom stejně. Drží
to proto, že dovnitř trubky se vloží pevna trubka-přechodka a zvenku
svěrný kroužek, ať už sy stáhne lisováním nebo stažením závitu. Nelze ti
upevnit jen zvenku, jako PPR, které se s trubkou svaří, tedy materiál se
slije dohromady. Stejně tak to neslepíte, pokud se nemýlím, je to
materiál podobný polyetylenu.

Martin Záruba