3D: na co tisknete nylon?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Leden 16 09:57:56 CET 2023

Tak tedy 2x rada sklo. Ach jo, to znamena zmerit novy input shaping v
klipperu a hlavne ho prepinat poodle podlozky, co tam dam. No co se da
dealt. Dekuji.
Vzhledem k rade 'vysusit pred tiskem' - jak prosim susite?

Ohledne nylonu: mel jsem vzorek https://www.3dstruna.cz/nylon-pa12-cerna/
choval se skvele (ale jen maly vzorek, tak zadne realne tisky). Vytisk byl
hezky cisty, prakticky vubec nestringoval.
Ted jsem tisknul z https://www.aliexpress.com/item/1005001937498816.html
Presne jak pisete - bude potrebovat vysusit, hned po rozbaleni v hotendu
prska. Hodne stringuje (ale to muze byt v souvislosti s tim nevysusenim.
Pripadne mozna budu muset poladit retrakci). Krome toho stringovani vytisk
dobry. Ten z 3d struny je rozhodne o dost lepsi (ale taky 2x drazsi)
BR,
Marek