[OT] chemia/upratovanie

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 14 20:19:26 CET 2023

S 1,6 m CO2 trubicí by to vypadalo jak z filmu:-)

Až z toho bude po této variantě pokusů spálená černohnědá hmota, pomůže
co se mi dřív osvědčilo na černou kalafunou zalité produkty dětí na
kroužku, nebo některými nájemníky extra připálenou pánvičku: Týden v 10
% hydroxidu sodném. Pozor, zakrýt aby na to nešel CO2 ze vzduchu, jinak
na dlažbě vznikou ještě nějaký nerozpustný uhličitany.

PH