[OT] chemia/upratovanie

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 14 17:33:08 CET 2023

Limonen asi ne, to by zabral i ten odstraňovač nálepek, zmíněný v
neúspěšných.

Jestli je živica česky smůla, na ní půjde všechno co jde na kalafunu,
tedy IPA a líh jsou první volba.

Druhá věc je, že je to možná větší vrstva. takže to chce po prvním
čátečném čištění na to položit pár vrstev toaleťáku, do nich nalít tu
IPu a do druhého dne zakrýt igelitem, aby IPA nevyschla. Pak pokračovat.

PH