dotaz na Micro-cap

Pátek Leden 13 22:41:28 CET 2023

To jsem si už všechno přečet a vidím, že jste se s tím hodně zabýval.
Taky koukám i na různá videa co s tím kde dělají.
Jinak simulaci jsem nikdy nepoužíval, protože jsem jí moc nevěřil. Jen
když jsem potřeboval nějaký RLC filtr, zkoušel jsem to na demoverzi
stařičkého ještě dosovského programu Netcad. Ale když koukám na ty
příklady v Microcapu, vypadá to že modely součástek jsou nejspíš dost
dobré a že bych se toho bát neměl.

Anděl