lasery po roce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 13 17:58:19 CET 2023

Myslím, že pokud byste udělal odsávání tak tenkou nasávací hadicí,
potřeboval
byste proklatě velký tah. Jinak se ten smrad rozběhne po okolí dřív, než
ho ta
hadice nasaje. Zvlášť v případě silnějšího air-assistu, který to
rozfouká doširoka.

Nebo udělat kolem místa pálení ohrádku a odsávat z ní. Podobně, jako se
dělává
odsávání špon a pilin třeba na frézkách.

Mně se u pálení hnusných věcí (třeba guma na tvarová těsnění) nejvíc
osvědčilo
dát laser na balkón. ;-)

PL