dotaz na Micro-cap

Pátek Leden 13 17:55:40 CET 2023

Dobrý večer, předpokládám, že Micro-cap tady lidi používají a znají. Já
jsem si ho nainstaloval předevčírem, našel jsem od toho nějaké návody a
vykreslil jsem si charakteristiku filtru, který mě zajímal.

Na tom programu mě rozčiluje, že když umísťuju novou součástku, jsou u
ní strašně velké popisy a pokaždé musím písmo měnit z 12 na 8. Dá se
někde nastavit, aby to písmo bylo menší?

Další věc, co nemohu najít, je proudový výstup. Dá se nějak nadefinovat,
aby mi to jako výstup ukazovalo proud vodičem a né napětí na něm?

Děkuji.

Anděl