Jamicon z GM?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Leden 13 17:45:18 CET 2023

Tak já to zadal nákupčímu - moje osobní pocity jsou zcela dle toho, co tu
píšete, ale říkal jsem si, že to buď nějakou náhodou klapne, nebo aspoň
budou tušit, že když GMe obvykle nechci, tak nekecám :)

Sice mne to stálo den práce, ale do budoucna to bude edukativní (blbý je, že
vzít to z TME nebo od Farnella, tak to mám v pondělí ráno na stole, takhle
si holt počkáme), takže vlastně dobrý. Fakt je, že daleko spokojenejší bych
byl, kdybych se mohl spolehnout na to, že objednám-li věc X, přijde věc X,
nikoli X', která jako X jen vypadá.

Díky.

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: pátek 13. ledna 2023 17:23
Předmět: Re: Jamicon z GM?

tak tohle je snad jasny :-)
v modreho chobotnatce se kupuje, distancni sloupek(ted nejak zdrazili),
placatej barevnej kablik v metrazi a pak pinzeta. nic jineho :-)
mam v hlave nekde trvale "vypalene" heslo, GME + Jamicon NEBRAT !!  :-)
veci, ktere opravdu potrebujete kvalitni, tak jen v origo kvalitni
znacku u overeneho dodavatele a stejne vam tam zustane 10% na
prekvapeni, ze i jim nekdo podstrcil varku smejdu/fake. do toho vzorce
GME nepasuje nicim :-)
priste se zeptejte predem .
t.

AJT SERVIS s.r.o.