Re: Radarové čidlo

Pátek Leden 13 16:30:54 CET 2023

24 GHz radárek s modulem RSM1650 mám u světla a maximální spokojenost.
Jak tady někdo před časem psal, že ho čidlo od světla vidí i přes zeď v
paneláku, tak na těch 24 GHz mě to nevidí ani přes papundeklové dveře.
Radar mám ve stropním svítidle uvnitř ve skle a chodí to dobře. Když
jsem si od toho radarového modulu našel schema, tak je tam jen jeden
tranzistor v oscilátoru, dvě diody ve směšovači (má přímé směšování) a
pár mikrovlnných součástek vyleptaných na desce. Dělal jsem si pro něj
napájení + zesilovač se spínačem a snažil jsem se to dělat nízkošumové,
aby to mělo dosah. Nakonec jsem musel citlivost brutálně snižovat, aby
mě to nebralo všude možně. Dosah to má obrovský. Pokusům s radarem
předcházely pokusy s PIR čidlem a nic mi tam ten prostor rozumně
nepokrylo a už vůbec by to nechodilo pod matným sklem. Mohu někam
vystavit schema, kdyby někdo chtěl. Ale je to pro DC napájení 32V (co
mám světelný okruh) a "spínání" světla i zhasínání probíhá plynule.

Anděl