DesignSpark Mechanical zrcadlení hotového objektu

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Leden 13 13:52:06 CET 2023

Zdravím konferenci,

jde prosím v DesignSpark Mechanical zrcadlit objekt podle osy nebo roviny?
Nemůžu na to přijít. Jde mi to všelijak otáčet přes move atd, ale flip /
mirror tam nikde nevidím. Mějme držák: https://www.puhy.cz/temp/drzak.png a
potřebuji ho zrcadlit podle plochy na které stojí. Našel jsem tisíc
tutoriálů, kde dělají mirror pomocí move a otáčení, což v případě tohoto
nesymetrického tělesa nedělá co chci a nebo set as mirror line a symetrické
kreslení, to ale evidentně funguje jen při kreslení od začátku. Já mám ale
nakreslený objekt a chci ho jen zrcadlit. To fakt nejde nebo jsem slepý?

Chci z toho dostat toto:
https://www.puhy.cz/temp/drzak_mirrored.png (překlopeno v malování :-)

Přijde mi divné, že by to nešlo.

Díky,