Re: [OT] zásilkovna do auta

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 23:56:18 CET 2023

Další level bude Kurýr do ložnice.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jindrich Fucik
Sent: Thursday, January 12, 2023 9:50 PM
To: HW-news
Subject: [OT] zásilkovna do auta

Ahoj,

Dnes jsem si zase přečetl reklamu na zásilku do auta:
https://doauta.zasilkovna.cz/

Do určité míry chápu technickou stránku. Auto má SIMku a je možné mu na
dálku poručit, aby se odemklo.

K tomu, aby auto takový příkaz poslechlo, potřebuje dostat zbrávu
podepsanou správnou autoritou. Trochu se mi chce věřit, že Škodovka na
to používá vlastní autoritu, kterou má správně někde zahrabanou ve
sklepě a elektriku k ní nosí v baterkách, aby byla dostatečně oddělená.

Znamená to tedy, že zásilkovna má nějaký exkluzivní přístup k centru,
které je schopné vygenerovat vhodně podepsanou zprávu? Tedy má ten
přístup v takové šíři, že takový požadavek dokáže vygenerovat ze svého
přenosného zařízení kdejaký kurýr? To se mi zdá opravdu hodně odvážné.

Nemáte k tomu někdo nějaké techničtější čtení?

Díky