lasery po roce

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 15:55:59 CET 2023

Já měl kdysi vtipnou nehodu s tím 100W CO2:
Pořídil jsem do toho kouta, kde je, nové osvětlení, takže přestalo být
vidět, že je trubice zapnutá.

Pak jsem předělal foukání v hlavě a chtěl ho zkusit. Strčil jsem tam
ruku... z prstu vyšlehnul plamínek.

Za pár měsíců se to zahojilo, teď už ani s jistotou nevím, na kterém
prstě to bylo.

Výhoda CO2 je, že ničím běžným moc neprochází, takže způsobuje jen
celkem povrchová zranění. Naopak silnější optickej, může snadno popálit
sítnici. Oko se za ním automaticky podívá, zaostří, ...

PH