lasery po roce

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 10:46:05 CET 2023

Pěkný.
Snad se konečně dokopu k předělání mechaniky od polovodičovýho na 100W
CO2. V mém případě počítám s tím, že trubice bude na začátek osy Y
svítit vertikálně, už proto, abych ji nemusel sundávat ze zdi, kde je už
asi 10 let:-)
Ta mechanika je myslím 40x60 cm, nebo tak nějak, takže kdyby 1,6m
trubice byla vodorovně...

Akorát je vopruz, že mi mezitím zavřeli blízké sklenářství, takže asi
materiál na kryt povezu 5 km na koloběžce:-)

PH