lasery po roce

Ota Herm ota na herm.cz
Čtvrtek Leden 12 09:06:17 CET 2023

Zdravím konferenci,
loni se tu poměrně intenzivně řešily laserové gravírky. Tehdy jsem ještě
odolal, ale teď už si jí zřejmě budu muset pořídil. V začátcích bych chtěl
řezat převážně materiály podobné dřevu (MDF, HDF, sololit atd.)  a nějaké
vhodné plasty (matné černé plexi? štítky). Takže k otázkám:

Jaký výkon potřebuju pro silnější materiály (např. 15 mm MDF)? Vyplatí se
jít do 20W, nebo stačí třeba 10W a počkat několik průběhů? Cenově je to
trochu jinde.

Uvažuju o něčem jako Sculpfun S30 [PRO/MAX]. Je to dobrý nápad? Máte to
někdo? Případně doporučení na podobný s lepší dostupností v EU (nákup na
firmu, raději bych podpořil Evropského výrobce).

Používáte s LightBurn kameru?

Samozřejmě jsem zvědavý i na další dobré rady pro začátečníka:-)

Děkuji!
Ota