Paralelni spojeni ruzne umistenych solaru

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Středa Leden 11 20:15:27 CET 2023

Podle mě jsou to dvě roviny.
- pokuta podle dodané energie
- porušení podmínek připojení

Pokud by pokuta byla v řádech korun, tak fajn, zaplatím a hotovo
Co když ale bude chtít distributor odpojit místo z důvodu porušení podmínek připojení?

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: středa 11. ledna 2023 20:11
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Paralelni spojeni ruzne umistenych solaru

jen dotaz na ty pretoky. uz se nekdo realne setkal se sankci za pretoky ? kolik platil za jaky pretok ? kdyz jsem byl na jednom FV skoleni, kde v jedne casti prednasela pani skolitelka legislativu a realne papirove problemy u jednotlivych distributoru, tak u pretoku rikala, ze  pokud se nahodou po nekom nejake pokuty chteli, tim mysleno domaci FV, tak ta pokuta byla v podstate v desetikorunach.
takze kdyz tim vsicni strasej, jaky je realnej stav ?
aby sankce za pretok nakonec nebyla pani Kolombova .. :-) dik za info, ikdyz FV nemam :-) t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879