Promackavaci plechy do klavesnice - PCB layout

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Středa Leden 11 11:30:53 CET 2023

Pokud chcete dlouhodobou spolehlivost, tak standardní 6x6mm tlačítka.
Dát na vedlejší desku a po opotřebení nahradit desku klávesnice. I
vyrobit tlačítko tj. najít materiály, odzkoušet vzdálenosti, tlaky ...
dá zabrat. Záleží od množství.

Jirka