pcb odpajeci odsavacka DENON SC7000Z / opakovany spotrebak, co napoprve urcite nakoupit ?

jurp jurp na volny.cz
Středa Leden 11 07:41:25 CET 2023

Ja ji (SC-7000Z) v minulem zamestnani protlacil a poridil v roce 1998 z
libereckeho SMtronicu, kdyz to byla u nas zhava novinka. A musim priznat,
ze to to bylo spatne rozhodnuti. Ucpavala se, maly vykon sani, 3 cistici
jehly ve spolecnem gumovem drzacku se spatne zasouvaly, ohybaly.
Rezimu foukani jsem tehdy nejak neprisel na chut-pulzujici vzduch, maly vykon.
Jeji jedina vyhoda byla velikost a snadna prenositelnost.

Tak snad to za tech 25 let vyladili.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.