Re: OT Thunderbird - jak vypnout synchronizaci 1 účtu?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 10 17:41:51 CET 2023

Nepomohlo. Chtěl se potom restartnout a po restartu zas přihlašovací okno.

Ještě je teda možné, že se snaží uložit změny na server. Chtěl jsem
doručené a odeslané zkopírovat do nově vytvořených složek v novém účtu,
to se mi ale nepodařilo, jen přesun. Teprve později jsem přišel na to,
že to lze z kontextového menu. Takže teď se možná snaží sdělit serveru,
že zprávy mají být smazané.

PH