Re: OT Thunderbird - jak vypnout synchronizaci 1 účtu?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 10 16:59:03 CET 2023

Tam jsou tyhle 3 zaškrtávátka:

Ale i když jsou takhle vypnutá, tak stejně jednou za čas udělá
autentizační okno, že se tam chce přihlásit a nepovedlo se (migrovali
jsme na jinou doménu a platformu a tenhle server již nefunguje).

A zajímavé je, že když to autentizační okno odstrčím stranou, je všechno
zdánlive v pořádku, ale po čase se zastaví synchronicace ostatních
účtů. Obnoví se až když to okno zavřu.

PH