pcb odpajeci odsavacka DENON SC7000Z / opakovany spotrebak, co napoprve urcite nakoupit ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 10 14:06:18 CET 2023

ted mi dorazil ten DENON a opravdu mi prisla jako nahradni dil cela ta
sklednena trubicka s filcama ? koukam, ze ani ty samotny spunty
neprodavaj ? koukam, ze ji take evolucne vylepsili o vlozku filtru ze
zelezny vaty, coz jsem u svoji odsavacky take realizoval :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín