Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 10 13:23:18 CET 2023

Taky se mi to líbí.
Dokonce jsem na to našel pěkné místo v horní skříňce kuchyňské linky,
takže by to bylo i schované.
Nádech v horní části linky, výdech ve spodní. Trubka protažená
neviditelně vnitřkem linky.

V souběžném vláknu se mluví o vyhledávání na uloz.to.
Kdyby někdo při testech nového vyhledávače našel třeba odkaz na celý
tento článek, případně i na ten předchozí co tady zmiňoval taky pan
Kaličiak, tak to by bylo fajn.
Je to sice psáno v nějakém divném jazyce, zřejmě svahilsky nebo
papuánsky, nebo tak nějak. Ale při troše snahy se i svahilština a
papuánština dá nějak pochopit.

Díky.
PL