Promackavaci plechy do klavesnice - PCB layout

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 10 13:15:42 CET 2023

OT: Zrovna ve dvou profi zřízeních měním podobná promačkávací tlačítka
za běžné mikrospínače.
Nevím, co čeho to máte. Ty plíšky jsou levné řešení s malou konstrukční
výškou.
Ale užitné a spolehlivostní parametry nejsou podle mě nic moc.

PL