Jak na kamerovani padu soucastek

Neděle Leden 8 19:37:49 CET 2023

Jejda, to vypada slozite :-)
Ja si vsimnul, ze se vesmes u osazovacek jednoduse pouziva ledkovy
trychtyr, to by se dalo docela snadno udelat z cca osmi segmentu
nacpanych ledkama, jen je tam spousta parametru, ktere budou mit asi
vliv na vysledek (uhel, vzdalenost, barva, vyzarovaci uhel ledek..)
asi tam jde o to, aby se svetlo z lesklych ploch odrazilo do objektivu
nebo jak to v zakladu funguje? Nema o tom nekdo nejaky elaborat?