pcb odpajeci odsavacka DENON SC7000Z / opakovany spotrebak, co napoprve urcite nakoupit ?

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Neděle Leden 8 10:56:29 CET 2023

Mně na ní nejvíc vadí zasírání té plastové trubičky a plstěnýho filtru. Hlavně kouřem z kalafuny. Takže za mě - plstěné kroužky. Taky zvažuju zvětšení těch obvodových dírek v plastové trubičce abych docílil většího průvanu.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: ajtservis (info na ajtservis.cz)
Datum: 08.01.2023 10:43
Příjemce: hw konfera (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: pcb odpajeci odsavacka DENON SC7000Z / opakovany spotrebak, co napoprve urcite nakoupit ?

hezky vikend.
dotaz urcen prevazne/jen na uzivatele teto odsavacky, DENON SC7000Z.
rozhodnul jsem se pro jeji nakup a chtel bych se zeptat, co rovnou
objednat jako spotrebak. co budu pravdepodobne, urcite hned v prvnich xx
hodinach provozu asi potrebovat. tedy nejake filtry atd. ?
dlouhodobejsi spotrebak si vysleduji sam, ale nerad bych se pri prvnim
nasazeni zaseknul na nejake prkotine za nejake drobne, kdyz odsavacka
stoji balik :-)
pamatuji si matne neco z prace, kde jsme ji meli, ale je to davno.
diky.
tomik.
nakupovat budu tady : kde je i vyber spotrebaku.
urcite planuji jen hrot 0,8mm.
https://www.ame.cz/Elektronika/Merici-a-pajeci-technika-servisni-naradi/Pajeci-horkovzdusne-a-odsavaci-stanice/SC7000Z-odsavacka-s-profukem-d179711