Re: [OT] levoruká myš

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Leden 8 09:40:14 CET 2023

Tak považuji svůj průzkum za dokončený.
Abych se podělil o výsledky. Zjistil jsem, že leváci se dělí do několika
skupin. Těch skupin je jen o málo víc, než nebinárních pohlaví. V těchto
skupinách jsou dvě poměrně minoritní, které používají levorukou myš.
Jedna jsou 100% leváci (polévku jedí levou, nůž drží v levé, kytaru mají
otočenou, ...) a pak druhá skupina derivovaná z ekoteroristů. Ti se
dožadují levoruké myši jen na veřejnosti, protože v tom spatřují nějaký
další prospěch, který nikdo jiný nechápe.

Takže ve všeobecnosti je možné tuto funkcionalitu ignorovat. (Jakubův
mail to vyjadřuje velmi přesně)

Třeba se tato informace hodí ještě někomu dalšímu až bude navrhovat
nějaké uživatelské rozhraní.