OT: ulozto.cz , vylepseni vyhledavani ?!?!

d.petr d.petr na post.cz
Sobota Leden 7 20:57:49 CET 2023

A to jsou věci!
Tak mně tam nefunguje nové hledání vůbec. Výběr vyhledávače nemám (nebo ho aspoň nevidím) a GOZO ukáže jen prázdnou stránku, kde se donekonečna točí takové to nedodělané kolečko. Jo, "dobrá" změna. :-(
Takže další mrtvej web?
P.